Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника - не включва вентилатора на мотора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника - не включва вентилатора на мотора

    Колеги, не ми се включва вентилатора на мотора когато пусна климатроника, температурата на фреона е много висока и изключва компресора !
    Искам да попитам има ли си представа някой това само от датчика до дюзите за пълнене ли зависи ?
    Колата е 156 jtd 115 2004
    (Всички бушони са здрави, когато колата е в движение климатика си работи не изключва ! )

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

  • #2
    Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
    Колеги, не ми се включва вентилатора на мотора когато пусна климатроника, температурата на фреона е много висока и изключва компресора !
    Искам да попитам има ли си представа някой това само от датчика до дюзите за пълнене ли зависи ?
    Колата е 156 jtd 115 2004
    (Всички бушони са здрави, когато колата е в движение климатика си работи не изключва ! )
    Ако не работи първата степен на вентилатора (а тя най-често не работи заради изгорял мощен резистор), ще се получава точно това, което описваш.
    Ако първата степен работи, не остава много друго освен пресостатът (до щуцерите за пълнене) да е дал фира или да има лоша ел. връзка до него.

    Факт, че комресорът ти изключва, означава, че датчикът за високо налягане на пресостата все пак работи.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Пиша, без да съм абсолютно сигурен в това, което пиша, но пък може да се вземе под внимание. Климатичните системи в колите трябва да се тестват с азот. Ако си ходил на профилактика, или пълнене, или ремонт на климатика и вместо азот от сервиза са ползвали въздух, има теоретична вероятност влагата във въздуха при охлаждане да стане на кристали и да запуши пресостата. Такова нещо съм чувал от хора, занимаващи се с авто климатици.
      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

      Comment


      • #4
        Провери си предпазителите и релетата до акумулатора. Най често от тях се появява проблема.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Колеги проблема се оказа смешен! Буксата на вентилатора беше нагоряла и по-точно едното пинче видимо няма нагоряло, само вътре ! Когато се замери с уред, ток си идва, когато се подаде на вентилатора върти! След подмяна на буксата с нова всичко си работи перфектно

          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
            Колеги проблема се оказа смешен! Буксата на вентилатора беше нагоряла и по-точно едното пинче видимо няма нагоряло, само вътре ! Когато се замери с уред, ток си идва, когато се подаде на вентилатора върти! След подмяна на буксата с нова всичко си работи перфектно
            Разминал си се с най-лекото, Браво
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment

            Working...
            X